Aktuality

Aktualizované informace k zápisu do 1.tříd

Vážení rodiče, z důvodu mimořádných opatření vlády ČR se mění organizace zápisů do prvních tříd základních škol pro školní rok 2020/2021, které se měly uskutečnit ve dnech 3. - 4. dubna 2020. 1) termín registrace k zápisu pomocí online přihlášek zůstává do 31.03.2020. 2) vyplněnou a podepsanou žádost o zápis dítěte do 1. třídy, kterou vygeneroval systém při online přihlašování, doručí zákonný zástupce dítěte společně s kopií rodného listu dítěte do pátku 17.04.2020 jedním z následujících způsobů do vybrané základní školy: - poštou - nebo datovou schránkou či e-mailem s elektronickým podpisem (nelze akceptovat pouze prostý e-mail) - nebo v zalepené obálce vhodit do poštovní schránky u hlavního vchodu ZŠ Týnská 8 Uložte si REGISTRAČNÍ ČÍSLO V případě, že nebudete mít možnost si vytisknout vygenerovanou žádost o přijetí dítěte do 1. třídy, ozvěte se na tel.723 077 112, nebo napište na e-mail zapletalova@zstynska.cz.

29. 3. 2020 0:00

Narozeninový turnaj ve stolním tenisu

V lednu tohoto roku Dům dětí a mládeže oslavil páté výročí svého působení na nové adrese, a proto uspořádal dne 16. ledna Den otevřených dveří....

10. 2. 2020 12:02

Rozvrhy hodin

Rozvrhy hodin pro školní rok 2019/20.

1. 2. 2020 0:00

Mikulášský turnaj v baseballu

Krásné 5.místo získali 29.listopadu naší malí baseballisté na turnaji ...

18. 12. 2019 12:32

Žádosti o poskytnutí informací

  • Žádosti o poskytnutí informací vyřizuje ředitel školy nebo jím pověřený pracovník.
  • Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).
  • Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně, nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových mediích.

 

Ústní žádost

  • Ústní žádost lze vyřídit ústně jen s výslovným souhlasem žadatele. Pokud žadatel trvá na písemném vyřízení, vyzve jej ředitel školy k podání žádosti v písemné formě.

Písemná žádost

  • Žádost o poskytnutí informací doručenou poštou (i elektronickou na adrese info@zstynska.cz) přijímá sekretářka školy. Po jejím zaevidování ji neprodleně předá řediteli školy.

 

  • Žádost o poskytnutí již zveřejněné informace (například ve výroční zprávě ředitele školy) se zpravidla vyřídí poskytnutím údajů o zveřejnění.
  • Pokud je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována nebo je formulována příliš obecně, žadatel je vyzván ve lhůtě do sedmi dnů ode dne doručení žádosti, aby žádost upřesnil. Neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne ředitel o odmítnutí žádosti.
  • Ředitel poskytne žadateli informaci nejpozději do 15 dnů ode dne doručení žádosti, případně ode dne upřesnění žádosti. O formě, ve které bude informace poskytnuta, rozhoduje ředitel.
  • Lhůtu 15 dnů může ředitel prodloužit nejvýše o deset dní pouze z následujících důvodů:
    • jedná-li se o vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti,
    • je-li pro poskytnutí informace nezbytná konzultace s jiným orgánem státní správy.
  • Ředitel školy je povinen písemně informovat žadatele o prodloužení lhůty a důvodech prodloužení, a to ještě před uplynutím lhůty 15 dnů.
  • Pokud ředitel školy odmítne zcela nebo zčásti poskytnout žadateli informace, vydá o tom ve lhůtě 15 dnů, případně v řádně prodloužené lhůtě rozhodnutí. Rozhodnutí se nevydává v případě odložení věci. Rozhodnutí se doručí do vlastních rukou žadatele.
  • Pokud žadatel žádá o poskytnutí více informací, z nichž některé jsou vyloučeny, škola přípustné informace poskytne a souběžně rozhodne o odepření vyloučených informací.

 

Odvolání

  • Proti rozhodnutí o odmítnutí poskytnout informace lze podat odvolání ke zřizovateli, prostřednictvím ředitele školy, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nebo od uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti.

Administrátor

10. 12. 2012 11:37